Πως νοιώθετε που η Μπρίτνευ είναι πλέον τριάντα χρονων?

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Μετάφραση Τραγουδιού-Dear Diary

Πάτα εδώ για το τραγούδι



Αγαπητό ημερολόγιο
Σήμερα είδα ένα αγόρι
Και αναρωτήθηκα αν με πρόσεξε
Μου έκοψε την ανάσα

Αγαπητό ημερολόγιο
Δεν μπορώ να τον βγάλω απ'το μυαλό μου
Και αυτό με φοβίζει
Επειδή ποτέ δεν έχω νιώσει έτσι

Κανένας σε αυτόν τον κόσμο
Δεν με ξέρει καλύτερα απο εσένα

Οπότε ημερολόγιο,στοιχηματίζω σε εσένα

Αγαπητό ημερολόγιο
Σήμερα είδα ένα αγόρι
Όπως περπατούσε νόμιζα οτί μου χαμογέλασε

Και αναρωτήθηκα
Ξέρει τι έχω στην καρδιά μου?
Προσπάθησα να χαμογελάσω,αλλα με δυσκολία ανάσαινα

Να του πώ τι νιώθω?
Ή αυτό θα τον τρομάξει?
Ημερολόγιο,πες μου τι να κάνω
Σε παρακαλώ,πές μου τι να πω...

Αγαπητό ημερολόγιο
Ένα άγγιγμα του χεριού του
Τώρα δεν μπορώ να περιμένω να δω αυτό το αγόρι ξανά...

Χαμογέλασε
Και νόμισα πως η καρδιά μου θα πετάξει
Ημερολόγιο,νομίζεις οτι 9α γίνουμε κατι παραπάνω απο φίλοι?
Έχω ένα προαίσ9ημα πως 9α είναι κάτι πολύ παραπάνω απο φίλοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας