Πως νοιώθετε που η Μπρίτνευ είναι πλέον τριάντα χρονων?

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Μετάφραση Τραγουδιού-Criminal



Είναι καταφερτζής,δεν είναι καθόλου καλός
Είναι ένας χαμένος,είναι αλήτης,αλήτης,αλήτης,αλήτης
Λέει ψέματα,μπλοφάρει,είναι ανεύθυνος
Είναι ένα κορόιδο με όπλο,όπλο,όπλο,όπλο
Ξέρω οτι μου είπες πως πρέπει να μείνω μακρυά
Ξέρω οτι μου ειπες πως είναι μόνο ένα παραστράτημα


Είναι ένα αγόρι με πάσχουσα καρδιά
και γνωρίζω πως αυτό δεν είναι έξυπνο
Αλλά μαμά είμαι ερωτευμένη Με έναν εγκληματία
και αυτό το είδος αγάπης δεν είναι λογικό,είναι φυσικό
Μαμά σε παρακαλώ μην κλαις,θα είμαι καλά
Δεν υπάρχουν εξηγήσεις,απλά δεν μπορώ να αντιδράσω,λατρεύω αυτον τον τύπο.
Είναι παλιάνθρωπος,άνθρωπος του διαβόλου
Είναι δολοφόνος απλα για πλάκα,πλάκα,πλάκα,πλάκα
Ο άντρας είναι καταδότης και απρόβλεπτος
Δεν έχει καμία συνείδηση, δεν έχει καμία,καμία,καμία


Όλα όσα ξέρω
Είναι πως πρέπει να φύγω
Αλλά όχι!Γιατί


Είναι ένα αγόρι με πάσχουσα καρδιά
και γνωρίζω πως αυτό δεν είναι έξυπνο


Και έχει το όνομα μου τατουάζ στο μπράτσο του σαν τυχερό φυλαχτό
Οπότε,υποθέτω πως είναι εντάξει,είναι μαζί μου
Και ακούω ανθρώπους να μιλάνε προσπαθούν να μου κάνουν παρατηρήσεις,να μας κρατήσουν χώρια
Ούτε που τους ακούω,δεν με νοιάζει


Γιατί μαμά είμαι ερωτευμένη Με έναν εγκληματία
και αυτό το είδος αγάπης δεν είναι λογικό,είναι φυσικό
Μαμά σε παρακαλώ μην κλαις,θα είμαι καλά
Δεν υπάρχουν εξηγήσεις,απλά δεν μπορώ να αντιδράσω,λατρεύω αυτον τον τύπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας