Πως νοιώθετε που η Μπρίτνευ είναι πλέον τριάντα χρονων?

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Πολλοί οι διάσημοι που εύχονται Χαρούμενα Γενέθλια στην Britney!!!


 Britney Spears 

Έχω καταπληκτικά γενέθλια-ευχαριστώ τους θαυμαστές μου για όλες τις υπεροχες ευχες και τα βίντεο!Ακόμη προσπαθώ να τα δω όλα! Σας αγαπάω όλους!!!
8 hours ago Unfavorite Undo Retweet Reply

Πολλοί είναι οι διάσημοι θαυμαστές και φίλοι της Μπριτ,και σπεύσανε να της ευχηθούν στο twitter.Εδώ είναι κάποια απο τα tweets διασήμων αλλα και video που της εύχονται οι διάσημοι.Πατηστε το διαβαστε περισσοτερα για να τα δειτε.

Tweets:


 Rihanna 

ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ  σε αγαπω
 Britney Spears 

@ 
 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!.Λατρεύω το νέο σου άλμπουμ! Φιλάκια


 Pauly D 

Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι μου,την  !!! Λατρεύω τα γενέθλια!!!


 Britney Spears 

@ 
 Ευχαριστώ Pauly! Τα λέμε,φιλάκια!


 Miley Ray Cyrus 

Στέλνω ευχές γενεθλίων στη   :)Στην υγειά ενός άλλου υπέροχου χρόνου!!!
 Britney Spears 

@ 
 Ευχαριστώ Miley. Σου εύχομαι ότι καλύτερο!Φιλάκια





 Justin Bieber 

Χρόνια πολλά στη φιλενάδα μου,την 
 Britney Spears 

@ 
 Ωωω!.Τι γλυκό που με θυμήθηκες.Σε ευχαριστώ!Φιλάκια




 Kim Kardashian 

Καλωσήρθες στο κλαμπ των 30  Σαγαπάω!
 Britney Spears 

@ 
 Σε ευχαριστώ πολύ Kim Για τα λόγια σου! Σ'αγαπώ κι εγώ! Φιλάκια


 Heidi Klum 

Χαρουμενα 30α γενέθλια  !! Αγκαλιές και φιλιά!!
 Britney Spears 

@ 
 Τι όμορφη έκπληξη! Σε ευχαριστώ Heidi για το μήνυμα. Πολύ γλυκό.Φιλάκια.



 Christina Aguilera 

Χαρουμενα 30α γενεθλια !!!
 Britney Spears 

@ 
 Ευχαριστώ κορίτσι μου.Ο Max είναι γλύκας! Μου λείπεις,φιλάκια!



 Lance Bass 

 Χρόνια πολλά γιαγιάκα!!! 


 Britney Spears 

@ 
 Με ξέρεις απο όταν ήμουν 18!Ουάου.Σαν χτες το θυμάμαι.Φιλάκια






 Perez Hilton 

Χαρούμενα γενεθλια, !!!! Ακόμα είμαι slave 4 you!!! χοχο


 Britney Spears 

@ 
 ευχαριστώ Πέρεζ!





Videos:

H Nicki Minaj εύχεται στην Britney!














 Britney Spears 

@ 
 ΘΕΕ ΜΟΥ το τελος του βιντεο ειναι τοσο αστειο!!Είσαι τρελή αλλα υπέροχη.Σ'αγαπώ και μου λείπεις!Φιλάκια.

Η Ke$ha εύχεται στην Britney:



 Britney Spears 

@ 
 Σας ευχαριστώ δεσποινίς Kesha. Μόλις το είδα στο κρεβάτι με τους γιους μου. Τωρα πρέπει να εξηγήσω τι σημαίνει το Fuc#ing!! Τα σπας,φιλάκια 

Η Sabi λέει χρόνια πολλά στην Brit:





 Britney Spears 

@ 
 Σε ευχαριστώ για το βίντεο Σάμπι.Τα αγόρια μου είπαν "Ωωω,η Σάμπι είπε μια κακιά λέξη" Το λατρεύω.Φιλάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας