Πως νοιώθετε που η Μπρίτνευ είναι πλέον τριάντα χρονων?

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Γράμμα της Britney στους fans της,που το δημοσίευσε η ίδια στην ιστοσελίδα της το 2007.






Αγαπημένοι μου θαυμαστές
Θα ήθελα να απολογηθώ σε όλους εσας και να εξηγήσω κάποια απο τα πράγματα με τα οποία έχω έρθει αντιμέτωπη τον τελευταίο καιρό.
Είναι αστείο το πόσες ιστορίες δημιουργούνται καθημερινά σχετικά με τους ανθρώπους. Είναι σαν όλοι να θέλουμε να ακουστεί η δική μας εκδοχή της ιστορίας εκεί έξω,αλλά στο τέλος,ελάχιστοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να ακούσουν τι πραγματικά συμβαίνει,μιας και το άσχημο νέο είναι πάντοτε πολύ πιο ενδιαφέρον απ'το αληθινό. Δεν ξέρω γιατί,μα αυτό μου φαίνεται πολύ παράξενο.Παλιότερα ήμουν
θυμωμένη με τις εφημερίδες για όλα όσα γράφανε για εμένα,μα τώρα προσπαθώ να μένω ήρεμη σε οτιδήποτε κι αν βλέπω.Είδα την Tyra Banks μια μέρα,να είναι πραγματικά πολύ αναστατωμένη,και να κλαίει στην εκπομπή της,γιατί την κάναν χοντρή.Όλοι θέλουμε μια συγκεκριμένη εικόνα μας να βγει εκεί έξω και σε έναν βαθμό,μας ενδιαφέρει τι πιστεύουν οι άλλοι για εμάς,αλλιώς δε θα ήμασταν εδώ.

Πρόσφατα, πέρασα απο μία πολύ στενάχωρη δοκιμασία,την αποτοξίνωση.. Πραγματικά,έπιασα πάτο.. Ακόμα και σήμερα δεν πιστεύω πως φταίει το ποτό,ούτε η κατάθλιψη.Ήμουν σαν κακό παιδάκι που τρέχει με τρομερή ταχύτητα για να γλιτώσει. Είχα έναν Manager εδώ και πολύ καιρό,που ήρθε και προσπάθησε να κατευθύνει εμένα και τη ζωή μου μετά το διαζύγιο.Ήμουν τόσο συγκλονισμένη που νομίζω οτι είχα πάθει ένα πολύ γερό σοκ. Δεν ήξερα σε ποιον να πάω.Συνειδητοποίησα πόση ενέργεια και πόση αγάπη είχα δώσει σε παλιότερες σχέσεις μου και όταν τέλειωσαν,δεν ήξερα τι να κάνω με τον εαυτό μου,κάτι το οποίο με έκανε πολύ λυπημένη.Το ομολογώ,ήμουν τόσο χαμένη.
Αυτό το γράμμα δεν είναι για να φορτώσω ευθήνη σε κανέναν,παρ'όλο που βλέπω τον κόσμο τελείως διαφορετικά τώρα.Το να είμαι σε μία τόσο ευάλωτη κατάσταση και το να πηγαίνω για δείπνο και σε πάρτυ με φίλους και να βρίσκω μετά πως εσείς πληρώσατε τα πάντα,ήταν ένα καταπληκτικό μάθημα για εμένα. Και νομίζω πως όλο αυτό το πρόβλημα,επέτρεψε να μπουν πολλοί άνθρωποι στη ζωή μου.Ποτέ δε θα μάθεις τις προθέσεις του άλλου και τι ακριβώς θέλει απο εσένα.Νοιώθω ένα μεγάλο κενό και ψάχνω πολλές απαντήσεις απ'τη στιγμή που πρέπει να ξανα αρχίσουν όλα απ'την αρχή.Χρειάστηκε να βγάλω πολλά άτομα απ'τη ζωή μου και αυτό είναι πολυ λυπηρό,γιατί εαν κάποιος είναι οικογενειακό μου πρόσωπο,είναι ο ίδιος μου εαυτός. Όταν ήμουν μικρή,θυμάμαι κάθε νύχτα να κοιτάζω ταινίες με την οικογένεια μου και να νοιώθω τόσο ήρεμη! Χόρευα και τραγουδούσα συνεχώς,όπως ακριβώς κάνει ένα κοριτσάκι. Τώρα τελευταία ανακάλυψα πως θέλω και τα παιδιά μου να νοιώσουν αυτό το συναίσθημα. Πρέπει να αντιμετωπίσω πολλά πράγματα τώρα,μιας και έχω δικά μου παιδιά.Πολλά κοινά στοιχεία απο όταν εγώ η ίδια ήμουν μικρή,έρχονται πάλι στο φως.
Μοιάζει σαν να μην είμαστε ποτέ αρκετά καλοί.
Ξέρω,ξέρω..Όλοι θα νομίζουν οτι παριστάνω το θύμα,όμως δεν είμαι και μισώ απίστευτα όσα συμβαίνουν τώρα.Μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που γράφω αυτό το γράμμανα αφήσω τους ανθρώπους να με δουν με διαφορετικό τρόπο.Σαν να είσαι μία σωστή γυναίκα που λες όσα πιστεύεις,που λες πως θέλεις να είναι τα πράγματα και οι άνθρωποι σε αποκαλούνε "Σκύλα"..
Νοιώθω πως ορισμένα άτομα στη ζωή μου με έφεραν αντιμέτωπη με θέματα που δεν ήταν αναγκαίο να συναντήσω. Επίσης νοιώθω σαν να ήξεραν πως μόλις είχα ξεκινήσει να χρησιμοποιώ το μυαλό μου και θέλησαν να κατευθήνουν τη ζωή μου περισσότερο απο εμένα την ίδια.Πιστεύω πως είναι λογικό για ένα νέο κορίτσι να βγει έξω μετά απο έναν μεγάλο χωρισμό και για εμένα ιδικά ήταν πολύ σημαντικό γιατί δεν είχα βγεί για πολύ καιρό.Είμαι 25 και έχω ακόμη πολλά να μάθω,θα κάνω λάθη κάθε μέρα και είμαι πιθανώς τα λάθη αυτά θα παιχτούν στο CNN και στο Good Morning America. Είμαι άνθρωπος παιδιά,και σας αγαπάω που με αγαπάτε ακόμη.
Κάθομαι εδώ,στο σπίτι, η ώρα είναι 6:25 το πρωί και οι δύο γιοι μου είναι ακόμα ξύπνιοι.Και νοιώθω πραγματικά ευλογημένη που υπάρχουν στη ζωή μου.Κάθε μέρα είναι τόσο ρεαλιστική που καταντάει γελοία.Ναι η ζωή μας είναι σουρεαλιστική και τρελή.
Απλώς ελπίζω αυτό το γράμμα,να κάνει μερικούς απο εσάς να σκεφτείτε λίγο παραπάνω όσα έχουν να κάνουν με εμένα και να σκεφτείτε απο πού έρχομαι.Να καταλάβετε οτι θέλω τα ίδια πράγματα στη ζωή μου που θέλετε κι εσείς,γιατί αυτά σε κάνουν χαρούμενο άνθρωπο.Είναι τόσο περίεργο,γιατί όλοι έχουν τη δική τους εκδοχή για τη ζωή μου και τον χαρακτήρα μου.Είναι πολύ παράξενο πως γράφονται όλες οι ιστορίες.Υπάρχει η μεριά σας,η μεριά μου και η αλήθεια.Κάποιος πρέπει να το καταλάβει αυτό.Πιστεύω πως ποτέ δε θα καταλάβουμε πως ακριβώς είναι η ζωή μας .Αυτή είναι δουλειά του Θεού.Ανυπομονώ να τον γνωρίσω...Ή να την γνωρίσω.
Με αγάπη,Britney...
Φράση του μήνα.
Είναι λογικό να διαφωνείς με τους ανθρώπους όσον αφορά συγκεκριμένα θέματα.Δεν είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου αν κατακρίνεις τις απόψεις των άλλων επειδή εσύ νοιώθεις ένοχος.
Γράμμα της Britney στους φανς της,που το δημοσίευσε η ίδια στην ιστοσελίδα της το 2007.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας