Πως νοιώθετε που η Μπρίτνευ είναι πλέον τριάντα χρονων?

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Μετάφραση Τραγουδιού-Womanizer


SuperStar
Απο πού είσαι,πώς πάει?

Σε ξέρω
Έχω στοιχεία για το τι κάνεις.
Μπορείς να το παίζεις μάγκας σε όλες τις άλλες γκόμενες εκεί έξω
μα εγω ξέρω τι είσαι,τι είσαι,μωρό μου
 
Σε κοιτάζω
Να ξανασηκώνεσαι επάνω
Εσύ μωρό μου
Έχεις όλες τις μαριονέτες με τα σχοινιά πάνω
Παριστάνεις τον καλό,αλλα τις φωνάζω,μπορώ να τις δω
Ξέρω τι είσαι,τι είσαι μωρό μου.

Γυναικά,γυναι,γυναικά
Είσαι γυναικάς,ω,Γυναικάς,ω
Είσαι γυναικάς,μωρό μου
Εσύ,εσύ,είσαι,εσύ,εσύ,είσαι
Γυναικάς,γυναικάς,γυναικάς(Γυναικάς)

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Με έπιασες να φεύγω
Είσαι,ωχ,τόσο γοητευτικός
Αλλα μπορώ να το κάνω.
Γυναικά.

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Λες οτι είμαι τρελή
Πήρα την τρέλα σου
Δεν είσαι τίποτα άλλο,μόνο ένας γυναικάς

Daddy-O
Έχεις την αλαζονία ενός βραβείου
Πολύ άσχημο αυτό για εσένα
Απλώς δεν μπορείς να βρεις το σωστό λεξιλόγιο
Μαντεύω οτι όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε πολλές,γίνεται δύσκολο
Θα μπορούσε να είναι εύκολο,ποιος είσαι?
Αυτος είσαι μωρό μου

Γλυφιτζούράκι
Πρέπει να με διαψεύσεις,εσύ είσαι ο χαμένος
αν νομίζεις οτι
εγώ θα γίνω ένα θύμα,τίποτα άλλο
Πες το,παίξ'το όπως θες
Μα ούτε καν,δε θα πέσω για εσένα,ποτέ για εσένα,μωρό μου


Γυναικά,γυναι,γυναικά
Είσαι γυναικάς,ω,Γυναικάς,ω
Είσαι γυναικάς,μωρό μου
Εσύ,εσύ,είσαι,εσύ,εσύ,είσαι
Γυναικάς,γυναικάς,γυναικάς(Γυναικάς)

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Με έπιασες να φεύγω
Είσαι,ωχ,τόσο γοητευτικός
Αλλα μπορώ να το κάνω.
Γυναικά.

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Λες οτι είμαι τρελή
Πήρα την τρέλα σου
Δεν είσαι τίποτα άλλο,μόνο ένας γυναικάς

Ίσως αν ζούσαμε κι οι δύο σε έναν άλλο Κόσμο
(Γυναικά,Γυναικά,Γυναικά,Γυναικά)
Όλα θα ήταν μια χαρά και θα μπορούσα να είμαι το κορίτσι σου,μα δε μπορώ γιατι δε ζούμε

Γυναικά,γυναι,γυναικά
Είσαι γυναικάς,ω,Γυναικάς,ω
Είσαι γυναικάς,μωρό μου
Εσύ,εσύ,είσαι,εσύ,εσύ,είσαι
Γυναικάς,γυναικάς,γυναικάς(Γυναικάς)

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Με έπιασες να φεύγω
Είσαι,ωχ,τόσο γοητευτικός
Αλλα μπορώ να το κάνω.
Γυναικά.

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Λες οτι είμαι τρελή
Πήρα την τρέλα σου
Δεν είσαι τίποτα άλλο,μόνο ένας γυναικάς

Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Αγόρι μου μην προσπαθείς να κρυφτείς
Ξέρω ακριβώς τι είσαι
Γυναικά,γυναι,γυναικά
Ω,γυναικά,ω
Είσαι γυναικάς μωρό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας