Πως νοιώθετε που η Μπρίτνευ είναι πλέον τριάντα χρονων?

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Μετάφραση Τραγουδιού-Everytime



Πρόσεξε με
Πιάσε το Χέρι μου
Γιατί είμαστε 
ξένοι,απ'τη στιγμή που
η αγάπη μας είναι γερή
Γιατι συνεχίζεις χωρίς εμένα?

Κάθε φορά που προσπαθώ να πετάξω
Πέφτω χωρίς τα φτερά μου
Νοιώθω τόσο λίγη
Προφανώς σε χρειάζομαι μωρό μου
Και κάθε φορά που σε βλέπω στα όνειρα μου
Βλέπω το πρόσωπο σου,με στοιχειώνει 
Προφανώς σε χρειάζομαι μωρό μου

Πείθω τον εαυτό μου 
οτι είσαι εδώ
είναι ο μόνος τρόπος
να δω καθαρά
Τι έχω κάνει?
Φαίνεται οτι προχωράς γρήγορα

Και 
κάθε φορά που προσπαθώ να πετάξω
Πέφτω χωρίς τα φτερά μου
Νοιώθω τόσο λίγη
Προφανώς σε χρειάζομαι μωρό μου
Και κάθε φορά που σε βλέπω στα όνειρα μου
Βλέπω το πρόσωπο σου,με στοιχειώνει 
Προφανώς σε χρειάζομαι μωρό μου

Μπορεί να τα μούσκεψα
Σε παρακαλώ,συγχώρεσε με
Ο Πόνος σου μου προκάλεσε αδυναμία
Και αυτό το τραγούδι είναι η ιστορία μου

Ωωωω

Τις νύχτες προσεύχομαι
Οτι σύντομα θα 
εμφανιστεί το πρόσωπο σου

Και κάθε φορά που προσπαθώ να πετάξω
Πέφτω χωρίς τα φτερά μου
Νοιώθω τόσο λίγη
Προφανώς σε χρειάζομαι μωρό μου
Και κάθε φορά που σε βλέπω στα όνειρα μου
Βλέπω το πρόσωπο σου,με στοιχειώνει 






Προφανώς σε χρειάζομαι μωρό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας